Ny resa beställd :)

Jajjamänsan :) Den 15 november åker jag och Åsa igen :) Ska bli jätte kul. Synd bara att Nordman inte kunde närvara ännu en gång ;) denna gång får vi lyssna på gruppen "Calaisa".. Ingen aning va det är för grupp. Ingen jag känner till.. Har säkert hört nån låt men inte vetat att det är just dom. Men men, är dom inte bra så finns det ju en jäkla massa annat och göra på båten :) Jag ska verkligen dricka den där jordgubbs drinken igen. Den va riktigt god *mums* Lägger in ett kort så får ni se min favvodrink :)
Förra gången va det ju Nordman som spelade.. Gud va bra dom va. Vilket drag. Köpte deras skiva och den är sååå bra. Hela resan va bra förutom att maten va kall :( Men det har vi löst med vikingline nu så det begraver vi och går vidare :) Vi bytte hytt när vi kom ombord. Från B tll A. Jätte fin hytt och låg riktigt bra till. Gick till hytten och lämnade våra väskor och sen vart det taxfree som gällde. Köpte cigg till Anders (nej jag har inte langat, Anders är snart 33 år), snus till min moster Gerds granne (ingen langning där heller), lite godis till mig och Kevin, några cider.. Dricker ju inte öl så det struntade jag att handla. Ingen som hade frågat mig heller om jag kunde köpa :) Köpte en flaska likör också. Skiiit god :) Sen käkade vi buffé som tyvärr va kall. Men som sagt, det är löst nu :) Vi hade en jätte bra resa och vi va båda mycket nöjda.  Mycket skratt vart det. Skulle ha tagit ett kort på baren-Håkan men det blev inte av. Och nu har jag läst att han har sagt upp sig så det finns ju en chans att han inte är med på båten när vi åker nästa gång. Men va då? Det finns ju annat att ta kort på eller hur :) Vet inte riktigt va jag ska säga mer om förra resan. Det som händer på båten, stannar på båten ;) Nu ser jag iaf fram emot den 15:e november..

          


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback