Två pass kvar...

Ja två pass kvar sen är det helg :) Och gissa vem som är ledig i helgen?? JAG :p Ska bli så himla skönt. Jobbar i kväll och i morgon kväll sen går jag på tre dagars ledighet :) Ska mysa med Kevin massor och ev åka till moster Anneli i gimo. Hon ska kolla i Kevins jultidning. Pratade med Kevin i telefonen igår och allt va bra. Jag berättade (eftersom jag inte kan hålla tyst) att han skulle få en present när han kommer hem :) Han blev hur nyfiken som helst och ville ha ledtrådar.. Men det fick han inte ;) Det enda jag sa va att när du kommer hem så kommer det att ligga en present till dig på din säng. Och ett litet brev från mamma :) Helst av allt så skulle jag vilja vara hemma när han öppnar den men jag jobbar ju :/ Om jag har tur så passar det in med min rast och då kan jag iaf få höra hur glad han blir :) Jag är så säker på att han kommer att bli glad. sitter och funderar på om jag orkar klä på mig och gå coh köpa mjölk.. Hmm.. Nej inte än ha ha ha.. Men.. Jag är sugen på varm choklad och då behöver jag mjölk.. Suck.. Får väl gå och handla det då.. Låter som att ica ligger en mil härifrån och jag måste promenera.. Men om sanningen ska fram så ligger ica precis utanför mig.. Borde jag skämmas då för att jag inte riktigt orkar gå???


Nu: Mjölk :)

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback