Vem står kvar och vem av oss faller??

Helgen är över och det gick jätte bra att jobba.. Men det gör det alltid :p Hade bestämt mig för att städa som igår efter jobbet. Men när jag kom hem så vart jag riktigt överraskad. Anders och Kevin hade hjälpts åt och städat hela lägenheten tillsammans. Som present till mig :) Jag blev så glad :) Så otroligt fint gjort. Kevin hade städat så fint i sitt rum och sen hjälpt Anders :) Mina killar är bara så bäst ♥ Jag älskar dom så otroligt mycket.
Idag har jag pratat med en från Kevins skola. Har nämligen problem med Kevins fröken :( Hon har varit dum och klumpig mot både mig och Kevin. Men nästa måndag ska jag träffa några från arbetslaget i skolan och prata. Detta ska redas ut en gång för alla. Hoppas det kommer att funka bättre efter det. Men det har jag svårt att tro om jag ska vara ärlig :( Men man kan alltid hoppas och tro. Önskar att Kevin kunde ha kvar samma fröken som 6-årsverksamheten. Hon är underbar. Och hon känner Kevin och Kevin tycker jätte mycket om henne. Den förra fröken vet precis hur Kevin fungerar och hon vet hur hon ska hantera honom. Men tyvärr så är hon bara fröken i "mini-ettan". Kevin saknar henne också. Dom träffas ju mycket iaf eftersom mini-ettan och 1:an träffas och gör mycket ihop :) Men det är ju inte samma sak. Men nu är det så här och då får man göra det bästa av allting. Ibland känner jag stor lust att flytta tillbaka till Uppsala. Men samtidigt så gillar jag att bo här ute i Alunda. Så lugnt och skönt. Iaf om man jämnför med Uppsala. Skulle va närmare till jobbet och vi skulle kanske kunna bo bättre. Här finns det ju inga barn precis där vi bor :( Och det behöver Kevin ha.. Barn att leka med :) Men hur är det med skolorna då? Kan ju inget om det. Även om jag skulle ringa runt och höra mig för så finns det väl ingen skola som skulle svara: Ja denna skola är inte bra, här slåss vi dagligen och barnen springer runt med knivar.. HA HA HA HA.. Alla pratar väl gott om sin skola liksom.. Själv gick jag i Gränbyskolan. Den va hur bra som helst då, men nu tillhör den ju "en av dom värsta-gruppen" :( Får se hur det blir. Ska inte flytta idag iaf :) Va ska man laga för mat idag då? Jag är rätt sugen på våfflor med grädde och sylt :D Gud va gott, men det få bli en annan dag. Ska nog göra köttfärssås och spagetti... Också gott :p
Har hänt mer i helgen då? Förutom att jag har jobbat så klart :) I fredags va vi ut till Sanna med familj. Saga fyllde 2 år ♥ Tiden går fort :) Kalasade med henne och hon verkade jätte nöjd. Fick min första frivilliga kram hahahaha.. Bättre sent än aldrig ;) I lördags va vi och handlade lite.. Nej mat va det :)


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback