Dålig på att uppdatera :(

Måste skärpa till mig lite..  Va iaf iväg till doktorn men hade inga problem med mina öron.. Han trodde att det onda hade med en tand att göra.. Har lite problem med en av mina tänder.. Så han trodde på det.. Två dagar senare så gick öronvärken över med hjälp av alvedon :) Känns jätte skönt.. Men inte får man må bra speciellt länge :( Dom senaste dagarna har jag bara mått piss. Vill inte gå in på det här i bloggen med tanke på att det är privat.. Känner inte att jag kan prata med någon om det heller.. Eller jo det kan jag väl men som det ser ut just nu har 1 vän jag pratar med och jag skulle vilja ha fler åsikter.. Men samtidigt vill jag inte belasta dom vänner jag har :( Dom har ju sitt liv, sina familjer och sina problem att sköta.. Jag VET att dom skulle släppa sitt för en stund och verkligen lyssna på mig, men...Ja jag vet inte... Är väl rädd för deras åsikt kanske :/ Jag vet snart varken ut eller in.. Jag vet vad jag borde göra åt problemet men mitt hjärta säger hindrar mig :( Huvudet och hjärtat vill olika saker tyvärr och då är det inte lätt.. Skulle vilja ha en veckas semester och åka bort.. Åka bort från alla beskymmer.. Problemet är ju bara att allt finns ju kvar när man kommer hem igen :( Nu är min rast slut så det är dags att börja jobba igen..



How will I know if I let you go?

Kommentarer
Skrivet av: Kristin

Är det så att du vill prata, behöver inte prata problem.

Så dra iväg ett sms så ringer ja upp :)

Du vet att du får ringa när du vill. Allt kommer bli bra!

2010-04-14 | 22:41:41
URL: http://kikkan87.blogg.se/
Skrivet av: Annica

Jo min vän resa bort är ingen dum idé , problemen finns kvar men att resa bort ett tag och tänka igenom saker och ting i lugn och ro gör att man får distans till det hela och kanske lösningen finns närmare än du tror? Så gör du det ta ledigt och åk någonstans så kommer du hem och har fått distans och kanske nya perspektiv? Vill du prata så finns jag här!

Kram!

2010-04-18 | 23:12:57

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback