...

Idag är Kevin hemma från skolan :( Han är inte sjuk men han mår inte bra i skolan. Jag jobbar med det hela tiden men jag vet inte vad jag mer kan göra.. Vi har haft möten, han går hos en kurator och pratar, han har vår kärlek och vårt stöd.. Känner mig så dålig :( Känner mig dålig som mamma. att jag inte kan få han att må bra liksom.. Skulle gå genom eld för Kevin och min önskan är att han ska veta och känna att han kan komma till mig vad det än handlar om. Blir så arg bara jag tänker på vad hans fröken utsätter honom för. Men på senaste mötet så kändes det iaf som att tex rektorn tog detta på allvar och att det ska bli bättre.. Men fröken tyckte INTE att hon hade gjort något fel.. Hon påstod att hon hyser stor kärlek till honom.. Kärlek my ass *arg* man visar inte kärlek genom att ständigt berätta alla fel, få personen att må dåligt, få personen att förstå att han eller hon mer eller är mindre DÅLIG.. Kevin känner sig misslyckad över att han inte är lika bra som sina klasskompisar, tror att han inte kan nåt, att han inte är nåt att ha :( Mitt hjärta gråter floder.. Vill så gärna hjälpa honom. Har pratat om att ev byta skola, men hjälp med skolskjuts är svårt att få. Och eftersom jag inte har körkort så är tex skolbuss ett måste.. Söker lägenheter i Uppsala hela tiden, men det går segt.. Ska det behöva vara så här? Ska barn behöva må dåligt? Fy fan säger jag bara..



Du hjälper inte, du stjälper.. Din apa !!!

Kommentarer
Skrivet av: MammaBulln

fiiifaaan, det gör så ont i mig att läsa detta! Hur kan ett barn få behandlas såhär illa?? våran lilla kevin <3 håller tummarna hååårt på att allt ska lösa sig !! och ang Sista april, så tycker jag det är trååååkigt som attans att ni inte kan komma :( men vi får ta igen det snart baby.. om du inte kanske kan ordna barnvakt :) Skulle vara kul om du & Anders kom <3 puss

2010-04-27 | 16:07:40
URL: http://fruplahn.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback