Snö, snö, snö och ett litet grattis

Trodde verkligen att jag gjorde en bra grej när jag la undan vinterkläderna.. Men nej då.. Igår kväll började det snöa som fan här ute där jag bor.. Och det har fortsatt hela natten.. Trodde inte att det skulle ligga kvar men även där hade jag fel... Det snöar fortfarande.. SLUTA SNÖA NU !!! Inte så kul att det snöar när man har födelsedag.. Speciellt när man vet att det är vår.. Japp gott folk jag fyller år idag, så grattis till mig :) Behöver inte skryta med någon siffra för det är ändå inget att hurra för ;) Massa grattis kommentarer rullar in på facebook.. Alltid kul när någon kommer grattar.. Tänk om min son kunde göra det också.. Han vet att jag fyller men det sitter långt inne med ett grattis mamma ;) Han säger det säkert när han kommer hem.. Är så tjurig och trött på morgonen.. När han kommer hem från skolan så ska vi in till stan och åka till mamma.. Vi ska äta där och fira min dag :) Bara familjen.. Ingen annan i släkten som brytt sig och fråga vart det blir tårta.. Tror ju ingen har större lust att åka flera mil för en bit tårta mitt i veckan.. Och i helgen jobbar jag.. Men jag är inget barn längre så presenter är inte så viktigt för mig.
Igår va Åsa hit på middag. Jag bjöd på tacos och sen en skiiiit god tårta som jag slängde ihop :) Den måste ha vart riktigt god för Åsa tog TRE bitar ;) Har ALDRIG sett henne äta så mycket hihihihi.. Men det är ju jätte bra för då vet jag som sagt att den va god :) Åsa ville gå och käka china mat i morgon och det tackar man ju inte nej till =) Hur gott som helst ju :p Vad det blir för mat hos mamma vet jag inte.. Blir säkert smarrigt det också.. Avrundar med en bild på goooooda tårtan från igår ;)


                   

Kommentarer
Skrivet av: mari

tårtan ser ju riktigt smarrig ut!!

2010-04-24 | 12:18:46

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback