Snurr snurr snurr

Jaaa.. Tankar snurrar runt i mitt huvud.. Olika tankar.. En av dom är ju allt som rör Kevin när det gäller hans skola.. Idag ska vi ha möte i skolan ang hur Kevin blir behandlad och bemött. Som jag redan skrivit så gillar jag INTE hans fröken. Är lite nervös över hur det kommer att vara på mötet och hur det kommer att sluta.. Fröken själv tycker ju inte att hon gjort något fel.. Och tro mig när jag säger att felen är MÅNGA. Kevin känner sig inte trygg i skolan, känner sig lite rädd för fröken, har svart att förstå inlärningen och han får inte rätt hjälp och behandling.. Det är vad vi ska disskutera idag.. Har min vän Åsa med mig på mötet.. Känns jätte skönt. Annars har det alltid vart jag mot skolan liksom.. Fortsättning följer...
Jag och Anders va på 40-årsfest i lördags.. Moster Tessan som fyllde. Hade jätte trevligt. God mat, goda drycker och trevligt sällskap.. Va hemma strax före 01.00 :) Det va riktigt segt att kliva upp dagen efter när klockan ringde ALLDELES för tidigt klockan 07.00.. Men det va bara och gå upp och se glad ut. Hämtade först upp Kevin som sovit hos Anna och Gunnar (tack och bock för hjälpen) och sen vidare till mamma för att hämta upp Sandra och Daniel. Sen for vi ut på en liten tripp för att komma fram till målet, nämligen Kevins pappa.. Kevin vart super glad som vanligt över att få träffa pappa. Vi va där några timmar.. Käkade lunch, fika, snackade och ja.. sen va det bara och fara hem igen.. När vi släppt av mina syskon så åkte vi hem till en av mina kusiner och hans tjej för att hämta vår lilla bebis LUDDE-LUDD ;) Han va där från i lördags.. Tack även till er för hjälpen.. Anders åkte hem igår och jag satte mig ner i soffan och spelade bingolotto :) Det har inte jag gjort på hur länge som helst. Det va trevligt och jag vann faktiskt en ny lott :) Man kanske skulle ta och börja spela lite oftare :p Vad gör man annars på söndagskvällarna liksom?? Ja iofs så jobbar jag kväll en söndag var 6:e vecka.. Men dom andra då? Jag tror fan att jag börjar med det *hihihii*.. Kanske blir miljonär på köpet ;) Fan va underbart det skulle va.. Fatta grejjen att ha en jävla massa pengar på kontot.. Det skulle ju vara skit LOVELY ju :p Inte för att man blir lyckligare bara pga pengar men ändå.. Nej man kanske skulle äta lite frukost och sen gå ut på en långis med Ludde <3

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback