Solen är så härlig :)

Jag är så glad över att solen är här.. Fick nästan panik när det började snöa för några dagar sen. Men som tur va så försvann snön väldigt fort.. Har jobbat i helgen och jobbar även i kväll.. Sen är jag ledig i morgon. Jobbar onsdag-fredag.. Sen är det ledigt i 4 DAGAR :) Fan va skönt det ska bli.. Ska umgås mycket med Kevin och hitta på nåt kul. Kevin vill gå på bio så det lutar väl åt det hållet. Sen tänkte jag att min vän SANNA, som för övrigt har slutat läsa/kommentera min blogg, skulle ta och komma in till uppsala med sina gullungar så vi kan gå till svandammen :) Har inte träffat Saga och David på EVIGHETER ju och jag vill pussa lite på dom :) Läste iofs på hennes facebook att David va sjuk igen.. Hoppas han kryar på sig väldigt snart... Så jobbigt när barnen blir sjuka. Speciellt när man som mamma/pappa inte kan göra nåt :( Man känner sig så maktlös.. Hoppas som sagt att David blir frisk snart :) Hänt mer i helgen då förutom att jag har jobbat? Jo i fredags va jag in till Uppsala och käkade chinamat med Åsa :) Hon bjöd mig eftersom jag fyllde år i torsdags :p Sen åkte vi hem och väl hemma så bestämde jag mig för att åka in igen =) Och Anders, Kevin och Ludde följde med.. Köpte nya gummistövlar åt Kevin, lite kläder åt mig och lite smått och gott till Ludde.. Anders blev utan hahahahaha.. Han tänkte köpa en tröja. Skit snygg va den, men han ville ha en annan storlek och det fanns det inte :( Så då vart det inget för hans del.. Det va fredagen det.. Sen i lördags så körde Anders mig till jobbet. Vi åkte och sålde Kevins cykel först och sen släppte han av mig.. Skönt att cykeln blev såld. Har haft den på blocket ett tag.. När jag kom hem på kvällen så fick jag min födelsedagspresent från Anders och Kevin.. Det va en ny hemmatelefon.. Min gamla va inte bra då displayen va trasig :/ Så nu har jag en ny och jag ÄLSKAR den :) Och på själva enheten kan man ha ett fotografi.. Men det har inte jag utan jag har en teckning som satt där när jag fick telefonen.. Teckningen är från min älskade son där han hade ritat av mig och lilla Ludde.. Och en sol och massa gräs.. Och så står det: Jag älskar min mamma <3 Är han inte underbar så säg ;) Den där teckningen va värd ALLT.. Jag vart SÅÅÅÅ glad..  Sen kollade jag och Anders på Avatar.. Fy fan vilken skiiiit film.. Inget för mig.. Usch :/ Och söndagen så.. Alltså igår ;) Hände väl inget före jobbet och inget efter heller.. Nu ska jag snart ut med Ludde..

Ha det fint ;)

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback