Tillbaka till vardagen

Har vart på kryssning med min vän Åsa. Gissa om vi hade kul.. Så in i helvete.. Skratta så mycket så vi fick träningsvärk ;) Nu va det vår tredje kryssning ihop och vi har lika kul varje gång.. Vi har en in planerad i maj också men vi har inte bestämt oss om den blir av.. Lite dumt datum :( Men vi får se.. Kom hem igår och det kändes skönt.. Borta bra men hemma bäst :) Idag ska vi iväg på påskmiddag hos Åsa. ska bli jätte trevligt.. Brukar alltid äta påskmiddag hemma hos mamma men i år är hon sjuk :( Är inte så sugen på att åka hem dit då.. Och mamma ville inte det heller.. Innan maten hos Åsa så ska vi *läs Anders* hjälpa henne och byta från ena sovrummet till det andra.. Kommer säkert bli jätte fint.. Längtar tills jag hittar nån lägenhet i Uppsala så jag kan möblera och dona.. Här kan jag inte ha det på nåt annat vis än vad jag redan har..

Nu ska vi till Åsa

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback