Vinlotteri :)

Idag ska vi ha vinlotteri på jobbet.. Jag tyckte att vi gjorde nåt kul alldeles för sällan :) Och det va rätt många som hakade på.. Närmare bestämt så är vi 13 st :) Och dragning är alltså idag. Hoppas jag vinner 1:a pris ;) Jag som inte dricker vin hahahahaha.. Men va då? Kul ändå ju :p Man kan alltid ge bort till nån eller bjuda på ett glas eller två när nån kommer på middag. Hm, jag kanske skulle ta och bjuda ut nån på middag kanske.. Nån som dricker vin ;) Inte så ofta vi har middagsgäster.. Ja ja.. Inte behöver jag tänka på det nu.. Har ju inte vunnit än ;)
Jobbar i kväll men Smulan :) Fan va jag gillar henne.. Är alltid på bra humör och det smittar alltid av sig :) Har massa skoj för oss när vi jobbar. Känner jag Smulan rätt så vill hon säkert ha lite massage också.. SJÄLVKLART när det är lugnt på jobbet.. Annars har vi inte tid.. Händer på valborg då? Oj det är ju i morgon.. Tiden rullar fort förbi.. Vi vet inte än vad det blir för våran del.. Jag jobbar först till tre.. Sen får vi se.. KANSKE drar vi ut till Sanna en stund.. Men som sagt.. Vi får se :) Nu ska jag ut med Ludde och sen till ica..

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback