Älskade Ludde

Vår älskade bebis Ludde har kommit hem. Han har ju bott hos Peter och Sandra jätte länge.. Anledningen till det är för att vi misstänkte att Kevin va allergisk. Vet fortfarande itne om han är det, vi ska ta prov i september.. Då blir det ett pricktest på ackis.. Vi va tvungna att ta hem Ludde för dom kunde inte ha honom längre.. Jag är jätte tacksam för att dom har tagit honom så här länge. Trodde inte det skulle va så svårt att få en tid på ackis..  Men tydligen måste en remiss från vår husläkare skickas och sen har det vart sommar och folk har haft semester och ja.. Så ligger det till med det.. Vi är iaf jätte glada över att Ludde har kommit hem. Jaha då har man gått och blivit sjuk då :( Va hemma från jobbet igår och öven idag. I morgon är jag ledig så jag hoppas jag kan gå tillbaka till jobbet på onsdag.. Är förkyld, ont i kroppen och har feber till och från.. Inte så hög feber som tur är.. Men jag känner i hela kroppen att jag inte är okej..

Nu ska jag ut med Ludde sen blir det soffan ihop med täcke och kudde och Ludde ;)


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback