Dag i stället för kväll

Jo men visst sörrö ;).. Har nästan precis kommit hem. Skulle egentligen jobba i kväll men det fattades personal på dagen så då hoppade jag in :) Det va ganska lungt idag och det tackar man för.. Nu är jag ledig i morgon och sen jobbar jag dag hela helgen.. Enda sen jag började jobba nästan bara kvällar så gillar jag inte att jobba dag längre.. Så jobbigt och drygt att gå upp så där tidigt.. Speciellt på helgerna. Inte speciellt kul och se både Anders och Kevin ligga och sova så skönt när en annan ska iväg till jobbet.. Och snart är vintern här. Då känns allt ännu jobbigare. Kallt, snöstorm, förseningar.. Skönt att man bor i Uppsala när snön kommer :) Inte lika jobbigt som att bo här ute.. Ja ja nog om det :) Kevin är fortfarande på fritids och kommer hem klockan fem. Min lillebror va så gullig så han kom hit igår kväll, sov över här och gick och lämnade Kevin på fritids kvart över sex i morse :) Sen gick han hem hit en liten stund och väntade in sin buss. Så tacksam för hjälpen. Brukar ofta undra om min familj och mina vänner verkligen förstår hur mycket deras hjälp betyder för mig?!? Jag skulle inte kunna jobba om det inte va för dom. Är så otroligt tacksam för all hjälp jag får och har fått.. Sen finns det ju dom som har haft all möjlighet i världen att kunna hjälpa mig som INTE har gjort det.. Dom har inte kunnat erbjuda sig en enda gång och alltid sagt nej när jag frågat.. Men tyvärr så är det ju vid svårta tider som man ser vem som är ens vän och inte.. Jätte tråkigt men så är det.. Men det orkar jag inte gå in på så mycket.. Blir bara ledsen och besviken..

Nej nu ska jag göra lite mat så vi kan äta när Kevin kommer <3

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback