Lite blandat :)

Som jag skrev i förra inlägget (ja jag vet att jag är dålig på att uppdatera min blogg) så åkte vi till min moster Tessan och hennes familj i lördags. Vi har haft det jätte bra där förutom mina hundra elva myggbett.. Min ena fot ser hemsk ut :( Dom bodde iaf jätte fint. Har aldrig skrattat så mycket som jag gjort denna vecka.. Min moster har en kompis som heter Carro.. Den tjejen är det drag i ;) Herre gud hahaha.. I torsdags va vi på bio och såg bröderna Karlsson.. Fan va rolig den va.. Skulle jag lätt kunna se igen.. Kanske inte på bio men när den kommer ut på DVD. Kändes lite tråkigt att vi va tvugna att åka hem igår. Hade gärna varit var en vecka till =) Dom skulle också till Uppsala igår så jag och Kevin fick åka bil. Vi va hem till min andra moster Gerd och fikade.. Moster Gerd ÄLSKAR att läsa min blogg och inom kort ska jag skriva ett helt inlägg bara till henne ;) Efter fikat tog jag och Kevin bussen hem till Alunda.. Gick och la mig rätt tidigt då jag skulle upp och jobba idag.. Fan va jobbigt det va att gå upp tidigt.. Har ju inte behövt det på evigheter.. Men samma sak gäller i morgon.. Jobbar med Smulan (Carina). Vi jobbar bra ihop. Det går lagom fort och vi skrattar mycket :) Hon är verkligen en jätte fin person.. Och jag tror nog att hon gillar mig också ;) Jaha.. Ska jag berätta min stora hemlighet nu då? Hm...? Okej då =)


                         ÄNTLIGEN HAR VI FÅTT EN LÄGENHET I UPPSALA =)

Åh det känns så jävla bra.. Va och skrev på kontraktet igår på Uppsalahem. Har kontaktat den nya skolan som Kevin ska gå i och dom verkar så bra. Han börjar där den 4:e oktober.. Fan va härligt att han ska sluta i denna skit skola.. Och han vart helt överlycklig.. Vi kommer att flytta till Salabacke.. Jätte fint område och det finns jätte många barn som bor runt omkring.. Kevin kommer att få så många kompisar.. Och nu kommer det bli lättare för mig att jobba. Kommer att kunna få mer hjälp att passa Kevin <3 Nej fy fan va lycklig jag är.. VI ÄR VERKLIGEN VÄRDA DETTA.. SÅ SKÖNT !!!


Älskade Kevin !!!

Det finns inget jag inte skulle göra för dig. Allt detta jobb, alla möten och all tid jag lagt ner för att du ska få det bästa är värt varenda sekund. Skulle gå genom eld för dig min prins. Det är DU och JAG mot världen.. Mamma älskar dig och du gör mig så stolt varje dag.. <3

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback