Sjuk, frisk, sjuk,frisk

Gud va jag önskar att jag kunde förstå varför Kevin blir så lätt sjuk :( Helgen har vart bra, men idag fick han feber och har ont i halsen. Han har varit jätte hängig hela dagen och sovit i flera omgånger. Kevin sover aldrig på dagen annars.. Och precis som jag när jag är sjuk så är han MAMMIG. Det är så jobbigt när man är ensam med sitt barn.. Det är alltid jag som tar ut VAB, det är alltid jag som måste ta itu med alla MÅSTEN.. Missförstå mig inte nu gott folk.. Jag skulle gå genom eld för Kevin.. Finns inget som jag inte skulle göra för hans skull, men det är jobbigt tex på jobbet. Speciellt när Kevin blir sjuk så lätt/ofta.. Tycker det är skit jobbigt och ringa och säga: Hej det är Maria, jag kan inte komma i morgon för Kevin är sjuk.. Jag vet att vissa tänker: jaha va är det för fel denna gång då.. Skit jobbigt.. Flesta gångerna är det ju magen som spökar.. Pga allt som hänt/händer i hans skola.. Det ska verkligen bli skönt att komma till Uppsala :) Allt kommer att lösa sig för oss och det är jag HELT säker på.. Jag längtar jätte mycket tills flytten bär av. Den 16/9 ska jag på möte i den nya skolan. Känns jätte spännande.. Kevins nya fröken verkar jätte trevlig..


Nej nu ska jag lägga mig. Har ont i huvudet (som vanligt) och sov dåligt natten som va..

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback