Sååå jävla glad :)

Tyvärr så vill jag inte riktigt gå ut med varför jag är så glad idag, men snart mina vänner.. Snart ska hela världen få veta ;) Va har hänt idag då? Kevin har vart och klippt sig och han vart jätte fin. Han är alltid fin :) Åsa kom hit va umgicks med oss. Vi fikade och käkade mat ihop. Så trevligt så :) Gillar när hon kommer. Men jag håller med henne om att nu är det faktiskt min (eller rättare sagt min och Kevins) tur att komma till henne.. Men palla gå hem sen då hahahahaha.. Inte lätt att vara lat.. Hade en telefondate med min vän Sanna.. satt och snackade om tattos :) Vi ska ju göra en kompis-grej och nu har vi äntligen bestämt oss för vad det blir.. Men det är hemligt än så länge ;) Jäklar vilka hemlisar jag har.. Kul för mig, tråkigt för dig :p Men det är bara att hålla ut ;) Nu är det 2 veckor kvar tills Kevin börjar i skolan. Jag hoppas och ber om att det ska gå bättre för honom nu. Han ska ju inte ha samma fröken lika ofta utan nu har dom olika fröknar i olika ämnen.. Det är ju bra men jag vill inte att Kevin ska ha henne alls.. Nu när Kevin börjar i skolan så är det dags för alla möten igen.. Vi har ju efter TRE år inte lyckats komma fram till nåt vettigt.. Och dom ska ju inte tro att allt är bra bara för att han fått nya fröknar.. ALDRIG !!! I morgon ska jag jobba och sen på lördag åker vi till moster Tessan och hennes familj. Dom har ju sålt sitt hus och köpt ett nytt.. Så nu är vi nyfikna jag och Kevin på hur dom har det i nya huset :) Så bli skönt att komma hemifrån lite.. Träffa min kusin William :) Hoppas det blir fint väder så han och Kevin kan bada..

Nej nu blir det ett samtal till Åsa och sen sängen..

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback