2:a advent

Helgen är snart slut och det är 2:a advent idag. Snart är julen här och snart är det 2011. Jag hinner inte med :/ Helgen bestod av att fira min älskade son Kevin <3 Pappa-dag på fredagen och familj och vänner på lördagen (igår för er som inte kunde räkna ut). Kevin är jätte glad och jätte nöjd. Han har fått jätte fina presenter och massa kläder som jag ville att han skulle få ;) Av mig fick han kläder och av Ludde fick han en DVD film :) Jultidningarna har kommit också så vi passade på att dela ut dom när folk va här. Tänk att Kevin har lyckats sälja för 9120 kr.. Helt galet mycket pengar.. Som gåva fick han en 32" platt tv.. Men den kommer när pengarna är inskickade.. Nu ska jag spela lite tv-spel med min son.. Vem som kommer att vinna??? JAG SÅ KLART :)

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback