Aj aj aj :(

Har så ont i min fitt-axel :( Har fått medicin men den hjälper ju inte ett skit :/ Har jobbat hela julhelgen och det känns nu ska gudarna veta.. Har vart hemma från jobbet idag. Kommer slita ut axeln om jag inte lyssnar när den säger ifrån :( Läkaren sa att jag ska jobba så länge det känns bra.. Och det gör det inte nu :( Ska ringa till doktorn i morgon igen och kolla om jag ska ta nån annan medicin eller om jag ska äta dom här klart först.. Ska ta dom i 10 dagar..  Får se vad som händer efter det.. Idag träffade jag Åsa och hennes bror en sväng. Tog en fika, men kände snabbt att jag va tvungen att åka hem och vila :( Jävla smärta :/.. Blir till att lägga mig tidigt i kväll.. Kevin är fortfarande hos mormor.. Kommer väl hem snart... Ludde är också där <3 Skönt.. Då slipper jag tänka på att han ska ut.. Nu ska jag ta alvedon och lägga mig på soffan ett tag

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback