Gör ett försök :)

Inte för att jag har så mycket att skriva om men jag ska försöka skriva minst ett inlägg varje dag. Har idag fått höra från två bönor att om jag skriver lite oftare så lovas det läsning och dessutom kommentarer :) Och det gillas alltid.. Jaha vad har jag gjort idag då? Jo jag har jobbat och sen va det personalmöte. Jag va så trött så jag höll på och somna. Men som tur va så höll jag mig vaken. Just nu sitter Kevin och gör matteläxan. Jag lagar mat och bloggar :) Tur att man kan göra flera saker samtidigt. Idag blir det rester från igår nämligen kyckling och ris. Mumma på hög nivå. Det va meningen att jag skulle göra ischoklad men jag väntar tills i helgen. Kevin va inte så sugen och jag vill ju göra det tillsammans med honom.. Ludde sover och snarkar. Han har vart med mig på jobbet och där sover han inte så mycket. Händer ju så mycket annat och det vill han ju inte missa ;) Han är ju van att sova lite då och då hemma. Jobbigt att jobba :p


Nej Tjorven och Minty.. Jag skrev inte så mycket men det är iaf ett inlägg ;)

Kommentarer
Skrivet av: Minty

Äntligen är du tillbaka!! tack för de ;) / din trogna läsare!!

2010-12-01 | 20:43:34

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback