Juldagen 2010

Helvete va tiden går fort. Det va ju inte länge sen som jag sprang runt som en galning på stan.. In i varenda jäkla affär för att hitta dom bästa julklapparna till nära och kära. Och vilken dag sprang jag runt då? jo dagen före julafton :/ Så även detta år. Och kämt säger jag: Nästa år ska jag fan börja i tid hahahahaha.. Men så blir det ju inte tyvärr. Ja ja skit samma nu.. Julafton har varit och julklappar köpte jag :) Kevin blev ju hur glad som helst för sina klappar.. Det bästa va nog Hockeyklubban :) Den va han värd min älskade unge <3 Han ficka en massa annat också. Dvdfilmer, en skit stor bilbana, kläder (hans mamma är super glad), biljardbord, väckarklocka, böcker, och en jäkla massa pengar (Kevin är super glad).. Ungen har mer pengar än sin mamma snart hahahaha.. Jag fick också klappar. Att jag hade vart så snäll då ;) Jag fick handdukar, kastruller, ramar, ljus, duk, kuddfodral, ljusstake (super fin) och en BLU-RAY :) den sistnämda fick jag utav Kevin och Anders. Tack snälla ni <3 Nu när jag fick en blu-ray så gav jag bort min NYA dvdspealre till Kevin. Den är så gott som ny. Typ 2 månader gammal. Och han vart så glad så :) Och snart kommer ju hans platt-tv också.. Kommer bli hur bra som helst det där :) Kommer väl inte se så mycket utav honom nu ;) Ludde fick en massa julklappar också :) Och det tyckte han om *s*.. Jätte kul att öppna paket.. Massa godis och leksaker..

Nej nu blir det bilbans-åk med sonen <3

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback