Kevin 9 år <3

Ja må han leva, ja må han leva, ja må han leva uti hundrade år... Idag fyller min älskade Kevin hela 9 år. Jag fattar inte. Han va ju bebis igår :/ Ludde och jag sjöng för honom i morse. Eller nja.. Ludde sjöng väl inte så mycket men han va med iaf.. Han bjöd på massa pussar :) Kevin ska snart lägga sig i badet.. Sen är det min tur men jag tar en dusch. Efter det åker vi för att träffa Kevins pappa. Som Kevin har längtat och väntat.. Han är överlycklig över att få tillbringa dagen med sin pappa <3. Han kommer att få pengar för att köpa vad han vill. Känner jag min son rätt så blir det ett nytt spel till sitt X-box.. Jag hoppas han vill köpa lite kläder men det vill han inte hahahaha.. Fast han sa att han skulle köpa ett par byxor. Och när jag sist kollade efter så va väl byxor kläder? Idag kommer Åsa hit och vi ska baka. Kalaset är i morgon men jag tror att mamma kommer idag också. Hon och mina tre underbara syskon ringde här på morgonen och sjöng för Kevin. Dom borde verkligen bilda ett kör ihop ;) Eller inte hahahahhaha.... Kevin vart glad iaf. Så fort han kom upp idag så sa han: Att inte mormor har ringt, jag fyller ju år.. Jag sa: Men du har ju precis kommit upp.. Hon hinner ringa.. Kevin som vanligt har bråttom satt med telefonen i sin hand och väntade :) Mormor betyder mycket för Kevin. Det gör hans morbror och mostrar också men mormor är heligt ;) nej nu ska jag slänga Kevin i badet..


Ha det :)


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback