Kort inlägg

Sitter och väntar på att Eleonor ska komm hit :) Ska bli trevligt och träffa henne. Sen klockan ett ska jag på möte i Kevins skola. Det är jag som bett om ett möte då jag tycker att det är dags att vi sätter oss ner och pratar. Kevin ryker ofta ihop med en kille i klassen och det vill jag ha stopp på. Hoppas hans föräldrar är på samma linje som jag. Kevin är INTE oskyldig till detta men... Den andra pojken är jätte känslig. Han har inte haft det så lätt men det är ingen ursäkt tycker jag. Han skyller ALLTID ifrån sig, ljuger och hittar på (hm det kanske är samma sak haha), Blir arg utan anledning, knuffas och lyssnar ALDRIG.. Jag har själv sett hur jobbigt dom har det med denna pojke tex på fritids. Han lyssnar aldrig och när han får skäll så ljuger han ihop att Kevin sagt eller gjort nåt. Det kan hända att Kevin får skulden när han inte ens är där. Jag vill iaf att vi ska sätta oss ner och försöka komma fram till en lösning. Tycker det är bra innan det går för långt. Men som sagt: KEVIN ÄR INTE OSKYLDIG..


Nu kommer Eleonor :)


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback