My name is Khan

Gud vilken bra fim. Den måste ni se. Hur bra som helst. Spännande, hemsk, rörande och rolig.. Allt i ett paket :) SE DEN !!!!!!!!!!
Idag har jag jobbat igen. Det gick mycket bra förutom att jag chockades HÅRT 2 gånger. Tänk att det finns människor till allt.. Eller rättare sagt IDIOTER.. Efter jobbet mötte jag upp Åsa som har vart här och fikat, ätit middag och snackat skit.. Alltid lika kul <3 Hon kommer tillbaka i morgon och ska hjälpa mig och baka bla.. Sen sover hon kvar :) MYS-PYS till 100% Och Åsa som är sååå grym på att baka.. Ska bli kul och lära sig ;) Kevin min älskade son fyller 9 år i morgon. Fattar inte hur fort åren går.. Eller springer dom? Skit samma, dom försvinner fort iaf.. Alla kommer på lördag och firar honom. I morgon ska Kevin va med sin pappa :) Han är så glad över det. Och han är så nyfiken på vad han kommer att få i present av pappa.. Min struntar han i tydligen i hahahahaha... Det är väl bara och inse, pappa är bäst :/


Nu blir det en telefon-date med Åsa <3


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback