Pepparkakor och mjölk

Det är riktigt gott de :p Skulle kunna äta hur många som helst, men INTE utan mjölk.. Jag va jätte sugen på att baka pepparkakor men vill ju såklart göra det tillsammans med Kevin. Men han va inte alls intresserad ha ha ha ha.. Men i helgen ska vi iaf göra julgodis. Knäck, ischoklad och nåt annat gott.. Ska nog ta och fråga Tjorven om lite recept :) Hon verkar göra en massa gott :) Tråkigt nog så tar det skit lång tid att göra knäck :( Men det är det värt för det blir jäkligt gott :p
Jobbar i kväll, sen är jag ledig i 3 dagar. Åsa kommer hit i morgon och ska sova över. Kommer bli jätte mysigt :) Äta nåt gott och kolla på film. Kan det bli bättre? På torsdag ska jag på möte i skolan. Ska prata om Kevin och en kille i klassen. Dom leker bra ihop men ibland ryker dom ihop och vi ska försöka få slut på det. Skulle kanske gå bättre om den andra killen inte va så jäkla känslig. Kevin kan inte göra eller säga nånting utan att pojken springer till fröken. Har själv sett och hört honom. Dom har det ganska jobbigt med honom. Säger inte att Kevin är oskyldig. Men det är fler barn som har problem med pojken och då måste det göras nåt. Han har det jobbigt hemma men det är ingen ursäkt.. Man får inte bete sig illa mot andra. Hoppas mötet går bra. Pojkens föräldrar är där och jag hoppas att det går lugnt till :)

Nej en pepparkaka (läs PEPPARKAKOR) och ett glas mjölk kanske ;)

Kommentarer
Skrivet av: Tjorven

Äh, så jobbigt med knäck är det inte!

Vi har även hunnit baka kanelbullar och vaniljbullar samt byggt ett pepparkakshus på jobbet ;)

kram!

2010-12-09 | 20:04:35

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback