Sjukskriven

Igår va jag till vårdcentralen igen pga min axel. Blev sjukskriven. Hoppas att jag snart blir bra igen. Vill inte va hemma från jobbet. Har inte råd :( Men det är ju bättre att jag blir bra igen ist för att jag ska slita ut axeln och sen behöva vara hemma en längre tid. I morgon är det nyårsafton och den firar jag i lugn och ro hemma.. Kevin ska bort hela helgen och han längtar :) Tjatar om det hela tiden.. Jag och Ludde ska väl bädda ner oss i soffan med massa gott-gott och glo på en film eller två.. Har ingen aning om hur Ludde kommer att reagera på alla smällare och raketer.. Hoppas han inte blir allt för rädd bara :/ När Kevin kommer hem på söndag så tror jag att han kommer att ha med sig ett par skridskor :) Han kommer nog att få det i julklapp.. Och då ska vi gå till en jätte bra skridskobanan som ligger i närheten här.. Ska fråga mina syskon om dom vill komma också.. Hoppas det inte blir så kallt.. Vi tar nog med lite matsäck och varm choklad.. Blir jätte gott..


Två alvedon och soffan

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback