Fan va kul :)

Har precis fått reda på tre nya tjejer som läser min blogg :) Jätte kul ju.. Det är ju det man vill, att nån ska läsa det man skriver.. Inte för att det är det viktigaste för mig eftersom jag bloggar för att skriva av mig.. Det är ju inte så att jag slutar om ingen läser.. Men iaf.. KUL KUL :p
Syrran åkte precis hem :( Alltid lika tråkigt när hon åker. Så himla mysigt att ha henne här.. Dels för Kevins skull och även jag får ju lite egen-tid med henne <3 När jag är hemma hos mamma och syskonen så är ju Sandra knappt hemma.. Och är hon hemma så är hon upptagen med nåt :/ Hoppas iaf att hon snart kommer tillbaka.. Och om det blir som jag vill och önskar, att vi flyttar tillbaka till stan, så lär jag nog träffa henne lite oftare :) Sitter och väntar på att min älskade pojkvän ska komma hit.. Det är ju helg :) Det är ju typ då vi umgås.. Jobbar i helgen men det finns tid för oss iaf.. Nu sitter Ludde och gnäller vid dörren :) Saknar Sandra ;) Kevin sitter och kollar på barnprogram. Här sitter jag och skriver i takt med min kurrande mage *s* As hungrig.. Ingen aning om vad det blir idag.. Tror det blir tacos.. Lite småsugen på det.. Och skulle jag fråga Kevin om det matförslaget är okej så skulle svaret bli: vad tror du själv mamma? Har jag nånsin tackat nej till TACOS?? Hahahaha.. Han ÄLSKAR tacos.. Ska nog ta och laga ordning det.. Ner till ica och köpa köttfärs och gurka.. Resten har jag hemma.. Hmm.. Det bli nog nåt gott till i kväll också ;) Är det fredag så är det eller hur?? Jobbar med Smulan i helgen.. Smulan=Carina :) fan va jag gillar henne.. Alltid lika glad och trevlig.. Och jag har alltid kul med henne :)

Nej Ica va det..


Kommentarer
Skrivet av: Susanne

heej! Nej, jag är en ny läsare, har precis börjat blogga själv så jag är ny i bloggcirkusen! :) jag tror jag hittade dig på blogg.se, du hade skrivit ett inlägg och rubriken rullade där på första sidan. Så gick det till! :) Ska du hitta på nåt skoj i helgen då?

2010-02-26 | 18:04:49
URL: http://caminandoporlavida.blogg.se/
Skrivet av: Maria Davidsson

Här blir det oxå tacos ikväll. D e ju sååå gott. Hoppas allt är bra med dig gumman

2010-02-26 | 19:12:50
URL: http://davidoffs.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback