Grattis x 2

Ja idag är det den 17/2.. Eleonor fyller 33 år och Sanna och Daniel har bröllopsdag.. Tänk att det är 2 år sen som dom chockade alla gäster med att gifta sig.. Det va Sagas dop och helt plötsligt så blev det bröllop på det :) Det va nära att jag missade det.. Fick inte ledigt från jobbet. Men i sista sekunden så fanns det en vikarie som kunde jobba :) Ett dop är ju speciellt men ett bröllop är ju viktigare.. Hade inte velat missa Sannas stora dag <3. Gud va jag grät då.. Herre gud.. Klarar ju inte sånt där hahahahha.. Så jäkla känslig :) Grattis grattis älskade Sanna.. Är så glad och lycklig för din/er skull.. Lycka till i framtiden <3 Och Eleonor då.. Som har födelsedag :) Tyvärr så kan jag inte gratta henne idag men det tar vi igen snart.. Får gå ut nån kväll :) Kevin är hostig och Rickard (hennes son) har ont i halsen.. Vill försöka akta mig nu så jag inte bli sjuk när jag ska på kryssning i helgen :) Kommer ha ont i halsen så det räcker och blir över på söndag morgon.. Kommer skrika och sjunga till NORDMAN på lördag kväll :) Va riktigt bra förra gången och det kommer det va igen.. Lita på det.. Åsa ska sälja kaffe för en femma också *asg* nej jag skojja.. Bara hon och jag som fattar ;) Nu blir det utgång med Ludde och sen blir det lite städning..


Grattis åter igen Eleonor och Sanna.. Ja och självklart Daniel som delar bröllopsdagen med sin fru Sanna :)


Kommentarer
Skrivet av: MammaBulln

TACK ÄLSKADE DU! ÄLSKAR DIG BABY!

2010-02-21 | 11:49:55
URL: http://fruplahn.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback