HIPP HIPP HURRA :)

Min älsakde lillasyster Emma fyller 12 år idag.. Stora tjejen :) Missar tyvärr hennes födelsedag eftersom jag jobbar, men vi kommer att fira henne en annan dag.. Själv hade jag tänkt i helgen men hon skulle inte vara hemma då.. Kanske kan komma hem tidigt på söndag så kanske vi kan dra till fyrishov :) Det skulle Kevin gilla iaf ;) Eller om jag bjuder med syrran på bio kanske :p Det skulle JAG gilla ;) Jag vill så gärna se "Det regnar köttbullar" hahahaha.. Tror den är bra och rolig :) Vi får se vad det blir....


Ha en bra födelsedag nu gumman.. Puss puss älskar dig



              

Kommentarer
Skrivet av: MammaBulln

GRATTIS EMMA massor från oss <3

2010-02-02 | 20:02:40
URL: http://fruplahn.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback