Jobbig natt :(

Usch va trött jag va när klockan ringde i morse.. Har vart uppe i natt och pysslat om Kevin som är sjuk :( Han kan knappt prata.. Jätte hes och har en hosta from hell :/ Ringde skolan och sa att han blir hemma iaf idag och i morgon.. Så får vi se hur det är på måndag.. Ringde även till vårdcentralen och bad dom skriva ut hostmedicin.. Gav Kevin det sist igår kväll. Jag är så rädd att det ska vara Ludde som är orsaken.. Jag vet att det är mågna som är förkylda nu men jag kan inte låta bli att oroa mig :( Ludde är verkligen det bästa som hänt Kevin och att ta av honom sin bästa vän är inget jag vill göra.. Självklart så går ju Kevins hälsa före men ja.. Tror nog ni förstår vad jag menar.. Det märks på Ludde att han förstår att Kevin inte mår bra.. Han är inte på Kevin lika mycket.. Kräver inte att dom ska leka och i natt så VAKADE han verkligen över Kevin ♥♥♥ Det är sant som dom säger: Hundar är människans bästa vän :) Kevin ligger nerbäddad i soffan och Ludde i sitt lilla väsk-hus :) Båda ligger och sover.. Själv sitter jag här och har tråkigt.. Tänkte kolla på en film..

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback