Kryssning, sjukt barn och massa godis :)

Jajjamänsan, i lördags va det dags för oss att åka på kryssning.. Och vi hade hur kul som helst :) Det va jag och Åsa som åkte, precis som förra gången :) Och det är dags snart igen ;) Även denna gång va det Nordman som spelade.. Och det gjorde dom super bra.. Fick en massa fina kort på dom.. hade även med mig en av Kevins kepsar som han fick signerad av Mats och Håkan (dom i Nordman för er som inte visste vad dom heter).. Kevin vart jätte glad :) Maten va varm denna gång, eller.. Ja varmare än förra gången iaf :p Drack en drink som Åsa tipsade om och gud så god den va ;) Geting hette den.. Nån som druckit den? Skit god iaf.. Så den kommer jag dricka fler gånger :) Medans Åsa och jag va på kryssning så va Anders hemma och passade Kevin och Ludde.. Så gullig min pojkvän. Jag hade ju såklart velat ha med honom också men han ville inte det :( Men nästa gång så KANSKE han ska med.. Hoppas hoppas =) Och det är ju snart ;)
Fan va kallt det är ute :( Jag jobbade kväll igår och fick stå och vänta i 50 minuter på bussen för att den va sen.. Höll fan på och frysa ihjäl. Hade Kevin och Ludde med mig också.. Dom hade vart hos mamma/mormor medans jag jobbade. Som tur va så hade jag filtar till Ludde i hans rese-väska. Han frös jätte mycket så han låg under Kevins täcke hela natten.. Va blev resultatet av denna kalla väntan då??? Jo att Kevin fick feber :( Så det va bara att ringa jobbet och ta ut VAB.. Han har jätte lätt för att få feber.. Har han alltid haft..

Nu ska Kevin och jag ha mys i soffan.. Kolla på film och mumsa GODIS ;)


Kommentarer
Skrivet av: MammaBulln

vad roligt att kryssningen var lyckad baby <3 Och pussa de stackars sjuklingen från oss <3 :( ÄLSKAR DIG!

2010-02-23 | 17:15:55
URL: http://fruplahn.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback