Tisdag hela dagen

Kevin är fortfarande lite sjuk.. Men han ska få gå till skolan i morgon.. Funkar det inte så får han ju självklart komma hem. Hostan finns kvar men den tar ju alltid tid att bli av med.. Och var och varannan människa är ju hostig och snorig nu.. Så länge han inte har feber eller mår dåligt.. Ja då får han gå till skolan.. Har precis vart ute med Ludde.. Han växer och mår bra.. Är både kul och jobbigt att ha hund. Men vi ångrar oss inte.. Han är ju våran lilla bebis :) Och Kevin är duktig på att gå ut med honom också.. Även om jag måste "tjata" lite på honom ibland.. Det händer fortfarande några olyckor inne för Luddes del men det går bättre och bättre för varje dag som går.. Är ledig i morgon och jobbar sen kväll torsdag och fredag.. Ska bli skönt att vara ledig i helgen :) På lördag ska lilla David döpas men det missar jag tyvärr :( Åker nämligen på kryssning med Åsa :) Tråkigt att behöva missa dopet men resan va bokad för länge sen.. Får ta och träffa familjen Plahn en HELDAG snart <3 Det är verkligen på tiden.. Är så dåliga på att träffas, eller hur SANNA?? Skärpning för oss båda :) Ja på lördag åker jag alltså på kryssning med Åsa.. Ska bli så otroligt skönt att komma ivög på nåt.. Vart så mycket skit nu.. Behöver göra nåt kul.. Och sist hade vi ju super kul.. Och det tror jag att vi får även denna gång.. Kevin och Ludde ska vara med Anders.. Dom hittar säkert på nåt kul.. Kevin va lite sugen på att få åka till söderfors.. Vill väl visa upp Ludde och leka med Anders syskonbarn skulle jag tro :)

Film med Kevin <3

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback