Trött, trött och åter trött

Det är såååååå härligt att ställa klockan på halv sju när man är ledig.. NOT :( Men har man barn som ska upp till skolan så är det tyvärr ett måste :/ Idag står det städning på schemat.. Inte så kul men behövligt.. Synd att inte Ludde kan hjälpa till.. Han kan bara hjälpa till med att dra fram skiten hahahah.. Nu ligger han i sin säng och "muttrar". Han gillar INTE när Kevin är i skolan. Han piper, gnäller och går runt och letar efter honom.. Kan sitta vid dörren och vänta också :) Sen blir han sååå glad när Kevin kommer hem. Och Kevin.. Ja han blir lika glad han :) Så härligt att se deras kärlek för varandra.. Som Emil och griseknoen eller som pojken och hunden i filmerna om Lassie.. Vet att jag sagt det förut men det va verkligen kärlek vid första ögonkastet mellan Kevin och Ludde. Så fina mina pojkar :) Helgen har paserat fort som vanligt.. I fredags va vi in till uppsala och kollade på en lägenhet som jag fått erbjudande på.. Visserligen fick jag plats 4, men man kan ju alltid hoppas på att 3 tackar nej.. Jätte fin lägenhet.. Där skulle jag verkligen vilja bo. Hoppas, hoppas, hoppas.. Det är egentligen visning i morgon men då kan inte jag så jag va där i fredags.. I morgon kommer ev dom andra 3 och på onsdag är det sista dagen att tacka ja eller nej.. Hoppas dom inte dyker upp hahahahaha.. Vill så gärna härifrån..


Håll era tummar :)

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback