Dags för en uppdatering :)

Finns dom som tycker att jag borde uppdatera lite.. Och ja.. Jag håller med :) Men det har inte funnits så mycket tid för sånt sen vi skaffade lilla Ludde :) Har snart haft honom i en vecka och tiden bara rullar i väg.. Han är så underbart fin. Och Kevin och Ludde är BÄSTA vänner <3 När Kevin är i skolan så går Ludde runt och letar efter honom.. Lägger sig mycket i sin säng och ser allmänt ledsen ut :( Men när Kevin kommer hem.. Jag då jävlar händer det grejjer ;) Nämen han blir jätte glad.. Det va verkligen kärlek direkt mellan Kevin och Ludde <3 Finns jobbiga stunder också.. Som tex alla kiss-stunder.. Skit jobbigt när det kommer inne även om Ludde är jätte duktig. Sen det här att jag faktiskt jobbar.. Svårt att få det att funka.. Men hittills har det gått och jag VET att det va meningen att vi skulle skaffa Ludde.. Så därför tror (läs hoppas) jag att det kommer att funka även i längden. Idag va Ludde med Mikaela :) Allt hade gått jätte bra.. Inte kissat inne alls.. Så duktig.. Tack snälla Mickan för hjälpen (inte för att jag tror att hon läser min blogg hehe)..

Lovar att bli bättre på att uppdatera ;)


              

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback