En halv bra dag

Pappas dödannons fanns med i UNT i lördags. Kändes jätte tungt att se den :( Begravningen är den 28/1 klockan tio.. Ringde och anmälde mig hos begravnings byrån idag.. Anmälde mig, Anders, mamma och Kevin.. Många som kanske är emot att barn följer med på begravningar.. Men för Kevin är det viktigt.. Har aldrig tagit med honom på någon och nu bad han själv om att få följa med. Så om du/ni har nåt emot detta så håll det för er själva tack..  Vet inte vart jag ska få kraften ifrån.. Känns som om jag inte kommer att klara av att gå och ta farväl av pappa. Men självklart ska jag gå.. Vill även läsa nåt men det vet jag inte om jag kommer att klara av. Har redan skrivit ner vad jag vill ha sagt men som sagt.. Vet inte om jag klarar det. Ber till gud att han ska ge mig kraft att klara allt det svåra. Jag hoppas verkligen att det kommer att kännas lite "lättare" eller bättre efter begravningen.. Det går inte en dag som jag inte tänker på pappa. Saknar honom så otroligt mycket.. Har flera gånger vart på väg att ringa honom för att fråga nåt eller bara kolla hur han mår.. Kommit på mig själv precis när jag ska slå numret.. Han hade alltid svar på mina frågor.. Han hjälpte mig med så mycket.. Att säga tack räcker inte.. Även om jag vart noga med att alltid tacka..

Nu blir det lite mys med Kevin.. Sista dagen på jullovet <3


Kommentarer
Skrivet av: MammaBulln

<3 <3 <3

2010-01-11 | 16:41:52
URL: http://fruplahn.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback