Gud ge mig styrka

I morgon är det dags för pappas begravning :( Känns skit jobbigt.. Men samtidigt så känns det skönt att det är "över".. Han kommer så klart alltid finnas i mina tankar och mitt hjärta, men efter begravningen så kan man sakta komma "tillbaka". Nu har man ju gått och spänt sig inför den här dagen.. Kommer säkert komma jätte mycket folk. Pappas vän-krets va stor. Många som tyckte om honom. Har bestämt mig för att jag ska ta med mig mitt "brev" och läsa det om det känns bra. Och om jag inte klarar det så kommer jag ändå inte vara besviken. Pappa visste redan hur starka mina känslor för honom va/är.. Känns så jätte bra att jag hann säga det till honom många gånger.. Hade vart så tungt om jag inte tagit mig tid att berätta för honom.. Det är så lätt att det blir försent :( Men nte i mitt fall.. Och tacksamheten är stor.. Mycket stor.. Anders följer med mig i morgon. Känns jätte bra och även Kevin ska följa med. Mamma ska "ta hand om honom" under begravningen.. Ifall han vill gå ut eller om det blir för jobbigt.. Har berättat för Kevin hur en begravning går till. Även sagt att det kan se olika ut. På pappas kommer det va mycket musik. Han hade alltid radion på..


Nej dags att försöka sova lite.. Gud ge mig styrka att klara morgondagen <3

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback