HATAR FALSKA MÄNNISKOR

Att det skulle visa sig att mina kära kollegor (ej Carina) va en grupp falska kärringar trodde jag aldrig.. Har snart jobbat där i ett år och har flera gånger sagt till min omgivning att jag trivs sååå bra på mitt jobb. Åker dit och känner att jag verkligen är glad.. Har ofta pratat gott om mina arbetskamrater.. Ja, jag har vart riktigt glad helt enkelt.. Så får man denna bomb slängd i ansiktet igår.. Va har jag gjort för fel? Här har jag gått i snart ett år och trott att allt är bra, att allt flyter på.. Varje gång vi jobbar ihop så funkar det hur bra som helst och vi skrattar och tjoar.. Pratar om både roliga och tråkiga saker.. Har inte visat ett enda dugg om att dom inte skulle vara nöjda med mig.. Så visar det sig att dom går ner till chefen och klagar på mig.. Och inte nog med det.. Dom klagar på saker som INTE hänt eller är sant.. Ena saken värre än den andra.. Känner mig arg, ledsen och otroligt LURAD.. Gått och trott att allt är bra när det inte är det.. Känner mig som ett stort skämt.. Hur ska en människa kunna ändra på sig om hon/han inte får veta vad felet är? Om dom tex tycker att jag sopar på fel sätt, varför låter dom mig sopa på fel sätt i nästan ett år och aldrig berätta det för mig?? Jag sa det till chefen.. Jag har ju inte fått en chans att bättre mig.. Frågade chefen varför dom inte kände att dom kunde komma till mig och säga som dom känner.. Men det hade hon inget svar på.. Men det har jag.. FEGHET, FALSKHET OCH OMOGENHET.. Springa till chefen när man är 45, 50 och 60.. Det är fan dagisnivå.. Fan jag blir så jävla förbannad..


Om ni försöker få bort mig eller bryta ner mig så kommer ni INTE lyckas

Kommentarer
Skrivet av: Maria Davidsson

Stå på dig tjejen. Dom ska inte knäcka dig. Dom är fega kräk allihpoa.



Kram på dig

2010-01-31 | 16:22:06
URL: http://davidoffs-blogg.se

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback