Jobb, jobb, jobb

Har verkligen ingen lust att jobba i kväll, men jag ska inte klaga.. Är sjukt glad över att jag har ett jobb.. Finns så många som är arbetslösa :( Vet precis hur det känns..  INTE KUL.. Skönt första dagarna men sen när man ser vad det gör för ekonomin så är det inte lika roligt längre :/ Ska iaf in och jobba i kväll.. Mamma ska passa Ludde och Kevin :) Hon har plockat undan saker som Ludde kan sätta i halsen så nu är det fritt fram och komma :) I morgon är det fredag och jag jobbar kväll.. Sen är jag ledig i tre dagar.. Ska bli underbart skönt.. Funderar på om jag ska snacka med familjen om att åka till söderfors.. Visa upp Ludde bla.. Tror nog det blir så :p Sitter och väntar på att Kevin ska sluta i skolan och komma hem.. Vet en annan som väntar ivrigt.. LUDDE :) Han älskar sin Kevin <3 Kevin hinner precis hem lagom tills vi tar bussen till stan.. Mamma möter oss vid bussen som vanligt.. Ska ringa till ul och kolla om Ludde åker gratis på bussarna i Uppsala.. Han gör det på lantbussarna iaf.. Nu har jag ringt.. Gick fort va ;) Han åker gratis :) YES !!!!


Nej nu ska jag rasta Ludde <3

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback