Ledig :)

Så himla skönt det kändes när jag slutade igår kväll eftersom jag nu är ledig i 3 dagar :) Allt skönt att vara ledig men speciellt när det är helg :) Innebär så mycket att vara ledig på en helg.. Kevin är också ledig, anders är ledig, familj och en del vänner likaså.. Finns alltid nåt att hitta på.. Om man inte känner för att vara hemma förstås :) Finns ju saker att pilla med hemma också.. Som städning tex ;) Det låter ju jätte kul *NOT* Nej det tar jag i morgon.. Idag är det lördag och då vill jag hitta på nåt..  Och det ska vi också.. Vi ska till Eleonor och fira hennes son Rickard som fyllt 10 år.. Ska bli trevligt.. Vet inte rikitgt än vad vi ska köpa till honom.. Ingen aning om vad han vill ha.. Men jag kommer säkert på nåt :) Kevin tyckte att vi skulle köpa en tv , men det tycker INTE jag :p


Nej nu har jag blogg-torka

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback