Jullovet slut för denna gång

Ja då va det skola idag då.. Kevin vaknade pigg i morse.. Tror han har saknat sina kompisar i skolan :) Blir både skola och fritids för honom idag eftersom jag jobbar i kväll. Anders hämtar honom klockan sex. Kevin tycker verkligen om att gå på fritids. Funkar mycket bättre än dagmamma. En nackdel är att det är så stora grupper på fritids men det verkar funka iaf. Ikväll ska jag jobba.. Slutar halv tio.. Gillar inte att ha det sena passet.. Man kommer hem så sent.. Men det funkar.. Har inte så många sen-pass.. Har ju vart frisk ett tag nu.. Men i helgen har jag hostat en del och det har vart snorigt i näsan.. Jag hoppas verkligen inte att det är dags igen.. Då kommer jag begära en stor koll hos doktorn.. Då måste det ju va nåt fel.. Hinner ju knappt känna på hur det är att vara frisk :( Men men.. Nu ska jag inte måla fan på väggen :) Kan hända att det inte blir nåt.. Har städat bort julen nu iaf.. För denna gång.. Tycker det är tråkigt att ta bort granen.. Gillar verkligen den.. Har bytt gardiner överallt utom mitt rum. Når ju inte upp och vill helst inte stå på en stol.. Anders sätter nog upp dom i kväll skulle jag tro.. Har gjort om en massa i Kevins rum.. Det blev jätte fint och så mycket större. Passade på när han sov hos mormor i lördags.. Han blev jätte glad. Han är riktigt nöjd med sitt rum nu. Några småsaker som ska inhandlas när lönen kommer.. Köket är då INTE fixat.. Här ligger det saker huller om buller.. Ska få nån ordning på det innan jag sticker till jobbet hade jag tänkt. Ja det är väl lika bra att sätta igång då..

Kommentarer
Skrivet av: eva carlsson

Sen när du är klar hemma hos dig så kan du ju komma o städa här hos mig,hahaha. Kram

2010-01-14 | 09:45:14

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback