Varför???

Varför just nu? Varför just du? VARFÖR??? Allt har sin tid det vet jag, men det känns så jäkla jobbigt. Tänker på honom hela tiden. Försöker att göra saker och hålla mig sysselsatt hela tiden. Nåt som verkligen är skönt är att jag har folk runt mig nästan hela tiden. Anders har vart här väldigt mycket nu när det vart jul och nyår.. Och i söndags kom min lillebror Daniel hit för att umgås med mig och Kevin. Vill inte vra ensam, även om jag VET att jag nån gång måste.. Känns skönt att ha någon här liksom. Det värsta kommer ju på kvällarna och nätterna. Kan inte finna ro att somna. Sitter vaken till typ 3-4 varje natt.. Kan inte sova. mår så dåligt.. Tänker på pappa hela tiden. I morgon är det dags för besöket hos begravningsbyrån.. Där allt ska bestämmas. Känns inge bra.. Vill inte att pappa ska begravas, vill ha honom här :( Samtidigt så kommer det kännas bra när det är "över". Det är då man kan börja "leva" igen. Tänk om jag hade vetat att pappa skulle ramla kl tre på julafton.. Tänk om jag hade vetat det när jag träffade honom kl två.. Hade gett honom ännu fler kramar, berättat vad han betyder för mig och Kevin, hur mycket vi älskar honom.. Hade tvingat honom att stanna hemma så han inte hade kunnat ramla och få hjärnblödning.. Men det va ju dags för honom nu.. Det va dags för honom att fara upp till Gud.. Tycker att Gud kan nöja sig med alla de andra han har där uppe, men som sagt: Allt har sin tid. Denna gång va det min älskade pappa <3



Tack alla ni som stöttat mig. Alla samtal, sms och mail. Det är verkligen i sånna här tider man vet vilka som är ens vänner. Även om det sårar när man ser att en som stått nära kanske inte är så nära iaf..

Kommentarer
Skrivet av: Kristin

Inte lätt o mista någon så nära. Den enda tröst är nog att de alltid finns med en, vart man än befinner sig. Att de alltid sitter någonstans o tittar på oss.

Sköt om dig och Kevin! Kramar

2010-01-06 | 01:25:25
URL: http://kikkan87.blogg.se/
Skrivet av: anna

Vad fint du skriver.

Kram

2010-01-06 | 10:10:53
Skrivet av: NIna

Tänker på dig jätte mycket! Bara att ringa om du vill prata av dig eller bara gråta vid en axel. Har kanske inte varit bra på att höra av mig men finns här för dig dag som natt!!

Sköt om dig nu fast det är en svår o jobbig tid för dig!!



Många kramar från Nina!!

2010-01-07 | 18:08:15

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback