Vart tog helgen vägen???

Jämt när man är ledig så går tiden mycket fortare.. Det är redan söndag och en nya vecka börjar i morgon. Är ledig i morgon, jobbar kväll på tisdag, ledig på onsdag, tagit semester på torsdag eftersom pappas begravning är då.. Är så jävla förbannad.. Bara för att han inte är min riktiga pappa så måste jag ta semester.. Missförstå mig inte nu.. Jag har INGA problem med att jag måste ta ut en semesterdag.. Men jag blir så arg.. Det ska inte behöva spela någon roll om han va min riktiga pappa eller inte.. Han VA min pappa.. Den enda pappa jag haft.. Regler kan ibland va helt sjuka.. Men regler från myndigheter är ofta sjuka.. Igår va vi på kalas och firade Rickard.. Jätte trevligt.. Gott fika.. Super god tårta. Idag kom hela den familjen ut till oss.. Snackade en massa skit och sen käkade vi kebab ihop... Mumsigt värre :p Jätte trevligt att dom kom.. Rickard och Kevin lekte så fint <3 Kom snart tillbaka :) Fick ett jätte fint kort i brevlådan i fredags.. En inbjudan för hela familjen till Davids dop.. Tyvärr så kan vi inte komma :( Är på kryssning då.. Redan bokad och betald.. Jätte tråkigt men kommer ändå ge honom en dop present.. Kan hända att Anders och Kevin åker på dopet iaf.. Men det är inte säkert :/ Får se.. Dom skulle kanske åka bort.. Sen har dom ju lilla Ludde.. Kan inte lämnas ensam än..  Nej om man skulle ta en dusch..



Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback