Huvudvärk AB

När ska denna huvudvärk försvinna?


Åter igen jag slarvat med att uppdaterat min blogg :/ Men det är lätt hänt att saker och ting kommer i vägen.. Mycket har hänt den senaste tiden.. Sist jag skrev nåt så väntade vi på blodsvar ang Kevins allergi.. Det visade inget på hund MEN vi ska ta ett nytt test på ackis.. Vi fick hem Ludde och allt verkade bra, men lyckan va kort :( Kevin fick röda ögon igen och Ludde är tillbaka hos Sandra och Peter. Jag är så glad över deras hjälp. Vi har bestämt att Ludde ska vara kvar där tills vi vet säkert om Kevins allergi... Förra provet visade att Kevin va allergisk mot gräs. Men nånting säger mig att Ludde har nånting med detta iaf :( På ackis ska vi äntligen få göra det gamla pricktestet som gjordes förr.... Då får jag veta säkert.. Jag hoppas så klart att Ludde kan få flytta hem snart igen.. Skrev också om att jag skulle passa Elliot och gå till 4H-gården.. Det gjorde vi och det va så mysigt.. Elliot va så snäll och han är ju så jäkla söt. Hade honom från 10-14.. Hoppas jag snart få passa honom igen =) Kevin har hunnit vara hos sin pappas kusin och dom drog iväg till Kolmården.. Kevin berättade hur mycket som helst när han kom hem. Så glad för hans skull. Kevin avgudar stunderna med pappas kusin. Dom har alltid stått nära varandra. Va har hänt mer? Jo David har fyllt 1 år <3 Stora killen.. Så kul och se deras framsteg.. Saga tex.. Hon är ju så stor och duktig.. Och vilken syster.. Oj oj oj.. Hon tar verkligen hand om sin lille bror.. Klart dom bråkar men det ingår ;) Det är sann kärlek mellan dom <3 Det har säkert en massa saker sen jag bloggade sist, men vem orkar tänka efter i denna värme? Ska till ica och köpa lite frukt..


Kommentarer
Skrivet av: gerd

Hej på dig!

Kul att du har skrivit igen. Brukar gå in och kolla med jämna mellanrum. Synd med Ludde, Hoppas det löser sig. Hälsa Kevin så mycket anders kan få en hälsning han också. Kram från moster

2010-07-15 | 10:38:28
Skrivet av: MammaBulln

fyyyfaaan maria, vad vi är lyckligt lottade med perfekt , underbara barn <3 älskar dig

2010-07-16 | 07:02:50
URL: http://fruplahn.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback