Me = Happy

I morgon åker Kevin och jag på en tur med Eckerö-linjen.. Ska bli så jäkla kul och åka iväg på nåt. Med oss har vi min vän Nettan, hennes dotter Linnéa och en tjej som heter Emma. Har inte träffat Emma nån gång med hon är säkert och go och glad :p Tar bussen vid willy´s klockan 8. Gäller att gå och lägga sig tidigt så man orkar upp ;) Sen vid 7 i morgon kväll så kommer min vän Carina hem till mig. Ska också bli jätte trevligt. Äta lite snacks och snacka skit ;) Med andra ord så kommer morgondagen att bli perfekt :) Just nu är Kevin hos Oliver och badar. Jag borde inte sitta här egentligen. Behöver dammsuga nångång.. Har dragit på det alldeles för länge nu :/ Så jäkla tråkigt att städa. Usch :( Önskar att jag kunde få slippa, men vem skulle då komma hit och fixa det? Nån som erbjuder sig? Nej det va väl det jag förstod ;) Snabbt lite om helgen då:

Fredag: Anders kom och vi åkte till Gimo för att fiska lite. Fick ingen fisk tyvärr men det va kul ändå. Åkte runt lite i Gimo.. Visade ställen man vart på som liten.. Va ju mycket i Gimo när min mormor levde.

Lördag: Åkte in till stan och köpte ett kastspö och massa tillbehör. Åkte iväg och fiskade en sväng men fick inget denna gång heller.. Åkte hem, käkade, vattnade blommor och glodde på tv.

Söndag: BORDE STÄDA

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback