Bakning, tv-spel och hejdå Ludde

Vi börjar med Ludde.. Idag är det ju söndag och Ludde ska åka till min svåger och hans tjej. Kommer hem på fredag igen. Kommer sakna honom så otroligt mycket.. Det är ju våran bebis <3 Hoppas det kommer att gå bra och att han sköter sig :) Sen håller jag mina tummar och tår på att Kevin INTE är allergisk. Om det är skit svårt att lämna iväg Ludde knappt en vecka hur kommer det då inte kännas om vi måste göra oss av med honom helt och hållet???? Usch jag vill inte ens tänka på det.. Men som sagt jag måste ju om Kevin inte tål honom.. Kevin går ju först.. Herre gud tänk om det skulle finnas folk som hellre gör av sig med barnet ist för djuret.. Fast i våran sjuka värld så finns det nog sånna människor.. Sen tar vi bakningen :) Fick ett ryck och ställde mig och bakade kanelbullar.. Gott som fan men ack så farligt.. Speciellt om man äter många ;) Har precis fikat och dom vart mer än godkända. Både Anders och Kevin älskar mina bullar och det gör ju att dom blir väldigt glada när jag bakar ;) Anders får med sig en påse hem. Och känner jag honom rätt så hinner dom ta slut redan i bilen på väg hem hahahha... Kevin sitter och spelar tv-spel med min lillebror Daniel som kommit hit för att hälsa på. Meningen att han ska åka hem idag men jag ska försöka få honom att stanna nån dag till :p Älskar att ha mina syskon här. Tyvärr så blir det alldeles för sällan :( det är mest daniel som kommer och nån enstaka gång Emma.. Men Sandra va det länge sen man fick rå om :/ Men nu har dom ju sommarlov så då ska dom komma hit.. Det brukar dom göra på sommaren och jag hoppas dom inte ändrar på det.. I morgon öppnar dom badet här i Alunda.. Jätte fint bad med tre bassänger och en kiosk.. Sen har dom även en minigolf-bana.. Tänkte att Sanna med familj skulle ta och komma hit nåt i sommar och bada lite :)

Nej nu ska jag ta och pussas lite med Ludde... Gud va jag kommer att sakna honom :(


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback