Bättre sent än aldrig

Är inte speciellt duktig på att uppdatera min blogg men som sagt, bättre sent än aldrig.. Ludde har kommit hem och allt hade gått bra hos Peter och Sandra.. Ludde va helt galen när han kom hem.. Så jäkla glad :) Och det va så underbart att få hem honom.. Än så länge har Kevin inte fått röda ögon och det känns jätte bra. Kommer att få blodsvaret denna vecka. Hoppas att det inte är ett negativt svar. Vill inte göra mig av med Ludde. Känns som att jag tjatar om Ludde hela tiden men han är ju våran bebis.. Nog om det (för stunden).. Denna vecka har jag massa saker inbokat :) I morgon ska jag in till Uppsala. Ska passa världens bästa Elliot :) Ska bli jätte kul, tänkte jag skulle ta honom till 4-H gården.. På onsdag ska jag åka och lämna Kevin hos sin pappas kusin. Han ska vara där tills på lördagkväll.. Och på onsdag fyller älskade lilla David 1 år men jag firar honom på torsdag. Då ska jag dit och leka trebarns-morsa ihop med Sanna ;) Det kommer säkert gå jätte bra.. Kommer väl va där hela dagen.. Och på fredag är det midsommarafton.. Vet inte riktigt vad som händer då.. På lördag ska vi till Anders pappa och grilla..Och på söndag... Ja då vet jag inte vad vi ska göra.. Känns bra att ha lite inbokat igen.. Har tröttnat på att bara gå hemma och må dåligt..

Nu ska jag ta och lägga mig så jag orkar upp i morgon.. Ska hämta Elliot kl tio

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback