Gääääääsp

Shit va trött jag är.. Har inte sovit bra inatt :/ Legat och tänkt på en massa jobbiga saker som jag går igenom nu :( Jag hoppas att jag mår bättre snart. Behöver ta mig igenom detta en gång för alla.. sen ska det säkert vända och bli till det bättre.. Kevin är i skolan och jag ska iväg på ett möte. För en gångs skull är det inte ett möte ang Kevin utan om mig själv :) Lite ovant ;) Kevin längtar tills på fredag då det är skolavslutning. Han tycker det ska bli så skönt med sommarlov. Han kommer att vara på fritids men det är ju inte samma sak som att gå i skolan. Kevin ÄLSKAR att vara på fritids. Han blir överlycklig när jag säger: Det är fritids idag :) Idag ska han inte dit.. Och inte i morgon heller för då ska han till doktorn.. Han har sånna problem med sina ögon. Tror det är pollen. Ögonen är sååå röda :( Och det svider och kliar. Har köpt ögondroppar till honom men det verkar inte funka. Vi får se vad dom säger i morgon. Hoppas det är nånting annat.. Vill inte att han ska ha problem med pollen. Det är så jobbigt..

Nej möte nu-.--

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback