Here we go..

Solen lyser även idag.. Skönt. Behövs lite solsken i mitt liv just nu. Längtar tills jag har semester.. Då ska Kevin och jag ev åka på läger ihop.. Det behöver vi, men allt hänger på om vi lyckas få hundvakt till lilla Ludde.. Mamma kan inte för hon jobbar, men jag tänkte jag skulle fråga Daniel.. Det är ju bara några dagar så jag tror inte att det ska vara nåt problem. Om det inte råkara vara just då som han ska sommarjobba :/ Håller en tumme eller två.. Vill verkligen åka på detta läger. Vet att Kevin skulle älska det.. Idag ska jag på möte ang Kevin. Jag hoppas att dom tar mitt bekymmer på allvar :( Och jag hoppas att dom kan hjälpa Kevin på bästa sätt. Min fina älskade Kevin <3


Dags att göra i ordning sig och sen ta ut Ludde en sväng


Kommentarer
Skrivet av: Susanna P

Jag håller tummarna för dig. Allt kommer att bli bättre jag lovar dig men du kommer nog att få slåss otaliga gånger till. Jag vet eftersom jag också haft ett barn, en underbar pojke visserligen men inte alltid i skolans ögon. Har fått bråkat mig till varje utredning, bråkat för att få en assistent i lågstadiet, bråkat för extra undervisning osv.

Nu går han i gymnasiet, 18 år, där är nu allt som förbytt, han tycker det är roligt i skolan, lärarna är bra och dessutom det viktiga är att de gillar honom och struntar totalt i vad grundskolan skrivit i papprena.

Ge inte upp Maria, Kevin är värd det och han har tur att han har dig, dessutom det skulle vara ett svek mot honom om du inte ringde runt och kämpade inte tvärtom. Du kommer att få utdelning för ditt kämpande, gråtande .

Kramizar

2010-06-02 | 10:45:58

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback