Ludde <3

Usch hur börjar man? Kevin va som sagt hos doktorn i onsdags för att kolla upp sina röda ögon. Jag va ganska så säker på att det va pollen. Men allt tyder på att det är vår älskade LUDDE som är Kevin reagerar på :( Ni kan ju tänka er hur ledsen man blir när man får höra sånt :( Men än är det inte säkert att det är Ludde.. Vi ska ta ett test till på måndag. Ett blodprov. Får svar om en vecka.. Och under den veckan så ska Ludde "bo" hos Peter och Sandra :) Peter är Anders lillebror. Är så otroligt tacksam för att dom kunde ha Ludde. Läkaren sa att vi skulle sära på Ludde och Kevin i en vecka och se om det vart nån skillnad och sen kolla hur Kevin reagerar när Ludde kommer hem igen. Jag hoppas verkligen att det INTE är vår älskade lilla LUDDE <3
Idag har Kevin haft skolavslutning :) Nu är det äntligen SOMMARLOV och Kevin är så glad för det. Som han har längtat.. Dom va så duktiga i kyrkan. Dom sjöng så fint. Massa folk som va där och tittade och lyssnade. Alla va så fina i sina sommar kläder.. Ihöst börjar Kevin i 2:an :) Stora killen.. Tiden går alldeles för fort :/ Han är hos en kompis nu. Kommer hem vid fyra och då ska vi invänta Anders och Åsa och sen blir det en tripp in till stan.. Efter det ska jag passa på och gosa extra mycket med Ludde eftersom han åker bort på söndag.. Min lilla bebis :( Nu ska jag dansa runt lite med min dammsugare


SOMMAR

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback