Seriös hyresvärd... NOT

Nån gång under dagen så kommer min el att stängas av :( Innan ni ens börjar tänka: Har hon inte betalat elräkningen, hon som har barn borde väl inte sätta sig i denna sits... Ja innan ni ens tänker på det sättet så vill jag säga att jag har INTE gjort nåt fel. I min hyra så ingår det el. Och jag betalar alltid min hyra i tid. Så detta är alltså helt och hållet min hyresvärds fel :( Den idioten får man inte ens tag på då han inte befinner sig i Sverige.. har försökt att prata med dom på elbolaget men dom kan inget göra :/ Och det förstår jag ju.. Jag menar... Inga pengar = ingen el :/ Men samtidigt så mår ju jag skit dåligt och vill inte bli av med min el. Kommer inte kunna laga mat, kunna tvätta, kunna bevara mina kyl/frys varor där dom ska vara.. Jag skiter i att jag inte kan sitta och titta på tv.. Men att laga mat är ju skitviktigt.. Dammsög hela lägenheten igår för att ha det klart iaf.. Kommer ju som sagt inte kunna dammsuga på ett tag :/ Tänkte jag skulle ta och slänga i en tvättmaskin också.. Men vet inte riktigt om jag vågar.. Tänk om dom stänger av mitt i en tvätt :( Inte så kul kanske :/ Skulle vilja köra i gång diskmaskinen också.. Nej jag chansar..


Hej så länge


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback