YES YES YES

I have el ;) Så jäkla skönt.. Räkningen blev betald i sista sekunden.. Tack som fan ..... :) fan va glad jag är alltså.. Man behöver el till så jäkla mycket. Klart att det finns hur många som helst som lever utan el, men jag är inte van med det och då blir det lite svårare att komma på "lösningar" för att få det att fungera. HUr som helst, jag är jätte glad :) Idag har moster Gerd och hennes man Thomas vart här och fikat.. Bjöd först på korv med bröd och sen vart det glass med jordgubbar.. Jätte gott :D På väg hit åkte dom till Jysk och hämtade dynor åt mina nya utemöbler :) Ringde dit igår och la undan dom.. Jätte fint vart det.. Och ännu finare är det med mina nya blommor på balkongen.. Är super nöjd. Min vän Åsa va här igår och hjälpte mig.. TUSEN TACK VÄNNEN <3 Hon är såååå duktig. Är jätte sugen på att köpta mer blommor.. Skulle så gärna vilja ha en djungel ;) Hahahahah.. Nej inte riktigt så mycket blommor fast mer än vad jag har nu iaf :p Nu ska jag fortsätta spela bingolotto.. Kärring-varning??? Ääääääääh ;)


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback