Hej hopp

Sitter och tänker på hur glad jag är över att ha vissa människor i mitt liv.. Speciellt min älskade son Kevin såklart <3 Är så lycklig att jag har honom. Han är verkligen mitt allt. Trodde inte man kunde älskar någon så mycket som jag älskar honom. Från första stund som jag fick veta att jag va gravid så satte kärleken fart :) Älskade underbara Kevin <3 Igår va vi till Åsa och där bjöds det på pannkakor. Så jäkla gott ;) (Tack ännu en gång) Gick väl hem vid sju.. Väl hemma så mös jag lite med Kevin innan det va dags för honom att kramas med sin kudde :) Pratade lite med folk från msn och med anders på telefon.. Ringde även en snabbis till min mamma.. Allt va bra där hemma.. Och det är ju alltid skönt att höra..  Gick och la mig rätt sent.. Kollade på film efter mina samtal.. När klockan ringde i morse va jag mer än tröttast.. Men det är ju självförvållat ;) Är huvudet dumt så får kroppen lida.. I kväll ska jag jobba.. Innan det ska jag träffa min chef och ha medarbetarsamtal.. Prata LÖN :/ Hoppas verkligen jag får en ordentlig höjning :p Alltid lika kul sånt där.. Man får ju aldrig den summan man skulle vilja hahahahaha.. Men nu när man gått ner i tjänst så skulle det sitta fint med en bra höjning.. Håller mina tummar iaf.. Hänt mer då? Inte så speciellt mycket.. Vart hemma och tagit det lugnt... Jobbade helgen som va och i lördags kom Anders, Kevin och Ludde och hämtade mig.. Vi åkte till ONOFF och köpte en ny tv och en ny mobil.. Skit snygg mobil säger jag bara.. Så jäkla nöjd med den.. Tv:n skiter jag i eftersom den ändå inte ska stå hemma hos mig ;) Har satt ut min gamla mobil på blocket.. Fått några svar men ingen vill köpa den.. bara byta mot nåt annat.. En ville byta mot en dator.. Ska träffa honom och kolla om den är nåt att ha.. Sen fixar jag upp den och säljer :p Men helst av allt skulle jag ju vilja ha pengar för den.. Får se hur det blir.. Nej man kanske skulle ta och gå ut på en långis med Ludde.. Solen tittar fram idag också.. HÄRLIGT :)


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback